"Ilahduttavaa, että LähiTapiola tekee niin paljon hyvää meille pohjalaisille”

Linda ja Kalle Antus ovat keskittäneet perheen vakuutukset LähiTapiolan Pohjanmaalle jo vuosien ajan. He arvostavat paikallista palvelua sekä arkea helpottavia joustavia sähköisiä palveluja.
Linda ja Kalle Antus ovat keskittäneet perheen vakuutukset LähiTapiolan Pohjanmaalle jo vuosien ajan. He arvostavat paikallista palvelua sekä arkea helpottavia joustavia sähköisiä palveluja. Kuva:

MAINOS -

Linda jaKalle Antuksen kotona on vauhti päällä aamusta iltaan. He ovat keskellä ruuhkavuosia lastensa kanssa; Molly on 7 vuotta ja Max 2 vuotta. Kallella on myös kaksi tytärtä, jotka ovat jo muuttaneet omilleen.

Antuksen perhe on jo monta vuotta sitten keskittänyt kaikki vakuutuksena LähiTapiola Pohjanmaalle.

- Olen melkein syntynyt vakuutukset veressäni. Isoisäni oli aikanaan Lähivakuutuksen johtajana Kokkolan seudulla. Hän teki työuransa Lähivakuutuksella, kuten myös isoäitini teki. Meillä puhuttiin kotona vakuutuksista, kuten mistä muusta arkisesta asiasta. Minulle on siis itsestäänselvyys, että on semmoiset vakuutukset voimassa, jotka korvaavat suurimman osan vahingoista, kertoo Linda.

- Minulla ja Kallella on ollut vakuutukset LähiTapiolassa siitä lähtien, kun muutimme yhteen, ostimme autoja ja rakensimme talon, unohtamatta henkilövakuutuksiamme. Jos joku meistä sairastuisi vakavasti, haluamme keskittyä parantumiseen eikä siihen, että joutuu pohtimaan, miten sairastuminen vaikuttaa taloudelliseen tilanteeseen.

Henkivakuutukset luovat turvallisuuden tunnetta Lindalle ja Kallelle.

- Voi tuntua ikävältä miettiä näitä asioita, mutta haluamme olla valmistautuneita, jos pahin sattuisi. Perheen taloudellinen tilanne on siinä tilanteessa viimeinen asia, mitä haluaa miettiä, sanoo Linda.

- Otimme myösvakuutuksen syntyvälle lapselle hyvissä ajoin ollessani raskaana. Meille vakuutus on luonut turvallisuuden tunnetta, kun tiesimme, että vakuutus on voimassa, jos tilanne vaatisi sen lapsen synnyttyä, kertoo Linda.

Arvostaa paikallista palvelua

- Suurin turva on ilman muuta se, että yhtiö on lähellä, kuten nimikin kertoo. Lähikonttorille voi mennä, istua alas ja saada palvelua kasvotusten, kuten useasti teemmekin, kertoo Linda.

- Muistan vielä, kun olimme matkalla Mallorcalle ja tajusimme, että meidän isommat tytöt olivat ilman matkavakuutusta. Matkalla Helsinkiin ajoimme lähikonttorin kautta, saimme helposti ja nopeasti hoidettua matkavakuutukset kuntoon ja vieläpä matkustuspäivänä! Arvostan siitä suuresti varsinkin näinä aikoina, kun tuntuu siltä, että useimmat yritykset lopettavat palvelunsa maaseuduilla, kertoo Kalle.

LähiTapiola Pohjanmaalla on myös oma korvauspalvelu. Asiakkaiden vahinkoilmoitukset hoidetaan paikallisen, pohjanmaalaisen, tiimin voimin.

Sujuvat sähköiset palvelut

Vaikka paikallinen ja henkilökohtainen palvelu on Antuksen perheelle tärkeää, ovat he myös kokeilleet LähiTapiolan sähköisiä palveluita.

-

TerveysHelpin avulla LähiTapiolan asiakkaat voivat keskustella terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Useimmissa tapauksissa lääkäri voi antaa diagnoosin ja hoito-ohjeita etänä, jolloin asiakas välttyy turhilta lääkärinkäynneiltä. Chatti löytyy TerveysHelppi-sovelluksesta ja on avoinna päivittäin klo 7-23.

Yhteiskuntavastuu yhä tärkeämpää asiakkaille

Kuluttajat arvostavat tänä päivänä muutakin kuin pelkästään hintaa ja tarjontaa, kun palveluntuottajia valitaan. Yhteiskuntavastuu on tärkeää monelle asiakkaalle ja sillä on myös suuri osa LähiTapiolan toiminnassa.

- Meitä ilahduttaa se, että LähiTapiola tekee niin paljon hyvää meille pohjalaisille. Olemme esimerkiksi saaneet sydämenkäynnistäjän lähikauppaan, heijastinliivejä päiväkoteihin ja voimme joka vuosi tarkistuttaa palosammuttimemme ilmaiseksi, kun LähiTapiola järjestää sammutintarkistuksen kylässämme, kertoo Linda.

LähiTapiola Pohjanmaa lahjoittaa tänä vuonna 100.000 euroa yleishyödyllisiin tarkoituksiin, jotka edistävät ja parantavat elinvoimaa Pohjanmaalla. Yleisöllä on ollut mahdollisuus vaikuttaa siihen, mitkä yleishyödylliset yhdistykset ja toimijat saavat vastaanottaa lahjoituksia. Lahjoitusten vastaanottajat julkistetaan myöhemmin tänä vuonna.

Päivitä vakuutusturvasi – varaa aika verkkotapaamiseen

Olisiko aika päivittää vakuutusturvasi? LähiTapiolan pohjanmaalaiset elämänturva-asiantuntijat tavoitat helposti meidänsähköisten kanavien kautta sekä puhelinnumerosta 06 543 2000.

Elämänturvasovelluksen kautta voit hoitaa useimmat vakuutusasiat. Voit myös varata itsellesi ajan verkkotapaamiseen, jos haluat kartoittaa vakuutusturvasi tai keskustella säästö- ja sijoitusasioista.

Verkkotapaamisessa voit istua kotisohvallasi ja keskustella paikallisen asiantuntijan kanssa omassa rauhassa. Lue lisää ja varaa aikaatäältä.

”Suurin turva on ilman muuta se, että yhtiö on lähellä, kuten nimi kertookin. Lähikonttorille voi mennä, istua alas ja saada palvelua kasvotusten, kuten useasti teemmekin.”