Jokaisella yrityksellä on tarina – kerro omasi videon avulla

Kuva:

MAINOS - Mainostoimisto Creamedia -

Sanotaan, että kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Video puolestaan pitää sisällään useita kuvia, joten voidaan varmasti sanoa, että video kertoo enemmän, kuin miljoona sanaa. 

 

Jokaisella yrityksellä on tarina. Tarinan voi tuoda vastaanottajille tutuksi monin eri keinoin. Sen voi kertoa henkilökohtaisesti, voit kertoa tarinasi puhelimessa tai esittää esimerkiksi power point ‑muodossa, viestiä sähköpostissa ja niin edelleen, välineitä ja keinoja varmasti  löytyy. Mutta, oletko miettinyt, miten vaikuttavasti voisit kertoa yrityksestäsi videolla?

 

YRITYSVIDEOITA VOIDAAN HYÖDYNTÄÄ MONIN ERI TAVOIN. 

 

Ajattele, jos voisitkin lähettää esimerkiksi tuotteen esittelyn asiakkaallesi sähköpostilla videon muodossa. Vaikutus on varmasti suurempi, kuin tuote-esitteen toimittamisella. Videoita on kiva katsoa ja mikä parasta, mukaan voi liittää tunteisiin vaikuttavia elementtejä, kuten esimerkiksi musiikkia.

Videota voit hyödyntää myös työnantajamielikuvan rakentamisessa. Anna työntekijöidesi kertoa videolla omasta työstään ja voit käyttää videota rekrytoinnissa ja henkilöstön perehdyttämisessä.

Videon voima perustuu siihen, että voit kertoa tuotteesi tai vaikkapa yrityksesi tarinan vaikuttavasti muutamassa minuutissa — elävänä kuvana. Sinun ei edes tarvitse itse olla fyysisesti paikan päällä. 

 

ESIMERKKEJÄ VIDEOTUOTANNOISTA

 

Miltä kuulostaa, muutetaanko sinunkin yrityksesi tai tuotteesi tarina eläväksi kuvaksi? Sinulla on tarve ja meillä on täysi työkalupakki sen toteuttamiseksi.  Ryhdytäänkö sanoista tekoihin!

Esimerkkejä mainostoimisto Creamedian toteuttamista videotuotannoista voit käydä katsomassahttps://creamedia.fi/videotuot...

 

  

VIDEOTUOTANNOT AVAIMET KÄTEEN -PALVELUNA

 

Mainostoimisto Creamedia Kokkolassa tuottaa videoita erilaisiin markkinoinnin tarpeisiin avaimet käteen –palveluna. Videotuotanto suunnitellaan niin, että ensin määritellään tavoite, sen jälkeen ideoidaan sisältö, laaditaan käsikirjoitus ja suunnitellaan sekä toteutetaan varsinaiset kuvaukset. Varsinaisen kuvauspäivän osalta tulee myös suunnitella aikataulut, valaistus, kuvauspaikat, tarvittava rekvisiitta ja niin edelleen. Videoiden tuotantoon liittyy paljon pieniä, mutta tärkeitä yksityiskohtia.

Kuvausten jälkeen materiaali editoidaan käytettävään muotoon, lisätään musiikki, mahdolliset graafiset elementit ja puhe, eli spiikki. Videosta on usein tarpeen tehdä erilaisia versioita, esimerkiksi yritysvideosta voidaan tuottaa tarpeisiisi sopivia lyhyitä versioita käytettäväksi yrityksesi sosiaalisen median kanavissa.