Paikallisuutiset

S-ryhmällä yllättävä hittituote: alkoholittoman oluen myynti kasvoi reippaasti tammikuussa

K-ryhmän kaupoissa nelosoluen osuus oli tammikuussa 10 prosenttia kaikkien oluiden myynnistä, S-ryhmän kaupoissa 5,5 prosenttia.
K-ryhmän kaupoissa nelosoluen osuus oli tammikuussa 10 prosenttia kaikkien oluiden myynnistä, S-ryhmän kaupoissa 5,5 prosenttia. Kuva: Tomi Vuokola

Juho Mäkelä

Julkisuudessa toitotettiin etukäteen, kuinka paljon ihmiset hamstraavat kaupoista uutuustuotetta nelosolutta. S-ryhmän kauppojen tammikuun hittituote oli kuitenkin yllättäen alkoholiton olut.S-ryhmän valikoimajohtaja Antti Oksa kertoo Lännen Medialle, että alkoholittomien oluiden myynti k

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä